Pepsi brengt voetbal en muziek samen in WK-campagne

Pepsi brengt voetbal en muziek samen in WK-campagne
  • Sponsoring
  • 3 apr 2014 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingWK Voetbal

Robin van Persie, Lionel Messi, Sergio Ramos en vele andere voetbalsterren spelen de hoofdrol in de Pepsi-campagne: Now Is What You Make Of It. Janelle Monáe's versie van David Bowie's bekende hit Heroes is de soundtrack van de campagne.

Kristin Patrick, Pepsi Global Chief Marketing Officer, PepsiCo Global Beverage Group: 'We zijn geïnspireerd geraakt door de kracht en eenheid die wereldwijd door sport en muziek worden veroorzaakt. De passie die voetballers voor muziek hebben, gecombineerd met sport, zorgen voor “Live for Now”: geniet van elk moment.'

De interactieve commercial Now Is What You Make Of It die wereldwijd gelanceerd wordt, is het laatste onderdeel van de voetbalcampagne van Pepsi. Deze ging van start in januari met de onthulling van het grootste, internationale voetbalsterrenteam ooit en werd gevolgd door de aankondiging van ‘The Art of Football’.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken