Ajax, Amsterdam ArenA en Huawei kondigen partnerovereenkomst aan

Ajax, Amsterdam ArenA en Huawei kondigen  partnerovereenkomst aan
  • Sponsoring
  • 22 mei 2014 @ 15:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipVoetbal

Ajax en Amsterdam ArenA hebben een partnerovereenkomst getekend met Huawei, een toonaangevende wereldwijde ICT-dienstverlener. De partijen kondigen dat donderdag aan in de Amsterdam ArenA. Volgens de overeenkomst wordt Huawei Official Partner van Ajax en businesspartner van de Amsterdam ArenA.

In de vijfjarige technologie-overeenkomst zal Huawei, dat al jaren marktleider is op het gebied van draadloze technologie, de grootste open wireless LAN-infrastructuur van Nederland opzetten in de Amsterdam ArenA.

De Amsterdam ArenA en Ajax zullen door dit Wifi-netwerk in staat worden gesteld nieuwe diensten aan te bieden aan fans en bezoekers dat hun ervaring in het stadion zal verrijken.
Naar verwachting kunnen alle bezoekers van de ArenA vanaf begin 2015 het Wifi-netwerk optimaal gebruiken. Tijdens wedstrijden van Ajax zal het gebruik van Wifi gratis zijn.

Sponsorpakket
De officiële partnerovereenkomst met Ajax zal drie jaar duren. In het sponsorpakket is afgesproken dat het merk aanwezig zal zijn tijdens wedstrijden van Ajax door middel van LED-borden en zichtbaarheid in de offline en online media van de club.

Het pakket biedt Huawei de mogelijkheid om naamsbekendheid te verhogen en omvat verschillende elementen voor merkactivatie. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken