Continental haalt Copacabana naar Scheveningen

Continental haalt Copacabana naar Scheveningen
  • Sponsoring
  • 20 mei 2014 @ 10:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • WK VoetbalSponsoring

Bandenmerk Continental haalt een stukje Brazilië naar de Nederlandse kust. Als warming-up voor het WK voetbal kunnen Oranjefans zich de eerste week van juni vermaken op de 'Conticabana' in Scheveningen.

Continental, official partner van het WK voetbal, biedt fans ook de mogelijkheid een reis naar Brazilië te winnen. Daarvoor moeten zij online voorspellen wanneer een band op de Scheveningse Pier die regelmatig van extra lucht woord voorzien klapt: de WK-klapper.

Ton Coppus, manager Marketing & Communicatie bij Continental: 'We zijn al jarenlang een trouwe internationale en nationale voetbalsponsor en hebben als FIFA-partner de mogelijkheid om de fans de kans te bieden op een unieke reis naar het WK-voetbal. Met deze campagne willen we blijven bouwen aan onze merkbekendheid en voorkeur in Nederland. Voetbal is daarvoor het ideale platform.'

Radio Veronica is mediapartner van deze actie. De zender zal dagelijks het programma Somertijd (16.00 uur – 19.00 uur) vanaf locatie uitzenden. Iedere dag doen verschillende BN’ers mee aan het bandenschietspel, waarbij de luisteraars ook kans maken op WK-tickets. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken