Ludiek Urban Golftoernooi op Amsterdamse Zuidas
- Sponsoring
- 6 mei 2014 @ 15:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportOnderzoek
- 6 mei 2014 @ 15:54
- Redactie Sponsoring
Topgolfers, topbestuurders en bekende Nederlanders als Jack van Gelder en Frits Sissing treffen elkaar op 15 mei tijdens een bijzonder Urban Golftoernooi. Dwars tussen de kantoren van de Amsterdamse Zuidas wordt een parcours van vier holes uitgezet. Het Urban Golftoernooi is een ludieke voorloper van het internationale Deloitte Ladies Open golftoernooi dat van 23 tot en met 25 mei plaatsvindt op golfbaan The International in Badhoevedorp.
Het Urban Golftoernooi start 15 mei om elf uur bij de Amsterdamsche Football Club aan de Boelelaan, vlakbij het nieuwe hoofdkantoor van Deloitte. Daar begint het parcours van vier holes dat is uitgezet tussen de indrukwekkende kantoorgebouwen van de Zuidas. Holes zijn ditmaal geen gaten in de grond, maar unieke targets waar de golfspelers met een speciale zachte ‘almost golf ball’ op moeten mikken. Ook de laatste hole van het toernooi is aan de Gustav Mahlerlaan, maar nabij het hoofdkantoor van ABN AMRO. Daar is ook gelegenheid voor spelers en publiek om een drankje te drinken.
Balletje, balletje
Het Urban Golftoernooi is vrij toegankelijk voor het publiek, dat de prestaties van de deelnemers van zeer nabij kan volgen. Het is zelfs mogelijk voor het publiek om na afloop van het officiële toernooi zelf een balletje te slaan op de uitgezette holes.
Deloitte Ladies Open
Deelnemers aan het Urban Golftoernooi zijn bestuursleden van de partners van het Deloitte Ladies Open: KLM, ABN AMRO en Deloitte. Daarnaast zijn ook topgolfsters te bewonderen, onder wie de beste golfster van Nederland Christel Boeljon. Namens stichting DON (Diabetes Onderzoek Nederland, het goede doel van het Deloitte Ladies Open) doet Frits Sissing mee. Ook Jack van Gelder is van de partij. In elke prominenten flight speelt ook een golfer van de Zuidas mee.
Stichting DON
Het doel van stichting DON is het genezen van diabetes. Ieder uur sterft in Nederland iemand aan de gevolgen van diabetes. Een slopende ziekte die niet alleen dodelijk is, maar ook vaak ernstige gevolgen heeft, zoals blindheid, hart- en vaatziekten, nierfalen en amputaties. Daarom ondersteunt stichting DON fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. Aan investeringen in deze onderzoeken naar de oplossing voor diabetes ontlenen diabetespatiënten de hoop dat genezing ooit tot de mogelijkheden gaat behoren.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing