Partnership Afas Software & Circustheater met drie jaar verlengd

Partnership Afas Software & Circustheater met drie jaar verlengd
  • Sponsoring
  • 22 mei 2014 @ 15:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSponsoringKunst & Cultuur

Het grootste musicaltheater van Nederland zal ook de komende jaren de naam Afas Circustheater dragen. De samenwerking tussen Stage Entertainment en Afas Software is gestart in de zomer van 2011 en is met drie jaar verlengd.

De contractverlenging is getekend op het nieuwe hoofdkantoor van Stage Entertainment, aan de Zuidas te Amsterdam. Namens Afas Software proostten Bas van der Veldt en Truus Koppelaar samen met Tanja Dik en Kassandra Dommisse-Reebergen, namens het Afas Circustheater/Stage Entertainment, op het voortzetten van de samenwerking.

'De afgelopen drie jaar hebben wij de samenwerking met Afas Software als zeer positief ervaren. Afas laat zien hoe sport-, (AZ/Afas Stadion) en cultuur- (Afas Circustheater) sponsoring hand in hand kunnen gaan. Een win-win partnerschap waarin Afas een podium is geboden voor het uitbouwen van hun naamsbekendheid.
Komend theater seizoen zullen meer dan 500.000 gasten de prachtige musical Billy Elliot komen bezoeken en biedt het Afas de mogelijkheid om een breed en groot publiek te bereiken in een omgeving die passie en professionaliteit uitstraalt,' aldus Tanja Dik.

Afas-CEO Bas van der Veldt benadrukt dat de samenwerking met het Circustheater erg succesvol is geweest. 'In de afgelopen drie jaar hebben we heel veel mensen een mooie avond bezorgd. Tegelijkertijd hebben deze mensen op informele wijze kennis kunnen maken met ons bedrijf. We hebben dan ook niet lang na hoeven denken over een verlenging van het contract. Zeker niet met een veelbelovende musical als Billy Elliot in het vooruitzicht.
Ten tijde van de première in november van dit jaar zullen wij, in samenwerking met het Circustheater, in ons eigen Da Vinci Theater een musicalworkshop geven voor kinderen van de bassischolen in Leusden. Op deze manier proberen we maximale synergie te creëren tussen enerzijds onze landelijke sponsoractiviteiten en anderzijds de activiteiten die we op lokaal niveau uitvoeren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken