Van Persie verlengt You.C1000 contract

Van Persie verlengt You.C1000 contract
  • Sponsoring
  • 7 mei 2014 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbal

Manchester United en Robin Van Persie hebben het contract met het Indonesische isotonische drankenmerk You.C1000 verlengd. Het Aziatische sportmarketingbureau TSA bracht de deal tot stand.

Van Persie, die al 82 keer in het Nederlands Elftal speelde, verscheen vorig jaar in een advertentiecampagne voor You.C1000. Door de aanvaller ook dit jaar voor een campagne vast te leggen hoopt het merk te profiteren van de enorme publieke belangstelling voor het naderend Wereldkampioenschap Voetbal in Brazilië.

Erg gelukkig
Farah Tanudjaja, woordvoerder van Djojonegoro, het moederbedrijf van You.C1000, zei: ‘We zijn erg gelukkig dat we nog een jaar langer met Robin Van Persie kunnen werken. Dit is het tweede jaar van onze verbintenis en we kijken uit naar een fantastisch WK seizoen.’

Succes in Indonesië
James White, TSA’s senior vice president for SEA, vult aan: ‘Als een partnership succesvol is, is het van belang om het goed te onderhouden. Het eerste jaar van de verbintenis tussen You.C1000 en Robin was een geweldig succes voor het merk in Indonesië. En omdat er dit jaar veel activiteiten zijn waar de schijnwerpers op Robin gericht zullen zijn, is het voor You.C1000 belangrijk om van zijn populariteit gebruik te blijven maken.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken