Grolsch verlengt samenwerking met Enschedese festivals
- Sponsoring
- 5 jun 2014 @ 14:45
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurEntertainmentPartnership
- 5 jun 2014 @ 14:45
- Redactie Sponsoring
Grolsch is de komende drie edities de exclusieve bier- en drankenleverancier van onder meer de festivals Høtspot, Fantasy Island en Freshtival. De bierbrouwer heeft daarvoor een samenwerkingsovereenkomst gesloten met evenementenbureau Absolutely Fresh en De Klok Dranken.
De drie partijen zijn zeer tevreden over de samenwerking van de afgelopen jaren en willen hier graag ook voor de komende jaren een goed vervolg aan geven. 'Wij zijn bijzonder verheugd met deze samenwerking. We hebben gezien hoe de heren van Absolutely Fresh hun festivals ieder jaar weer sterk positioneren. Dit resulteert in een steeds verder groeiende bekendheid en hogere bezoekersaantallen. Wij zijn trots dat we de samenwerking nu kunnen bezegelen en de komende drie jaar samen verder kunnen bouwen aan deze mooie events', aldus Gisela Rule, marketingdirecteur Koninklijke Grolsch.
Absolutely Fresh ziet de driejarige overeenkomst met De Klok Dranken en de Grolsche Bierbrouwerij als een stevig fundament voor haar evenementen. 'Grolsch en Absolutely Fresh zijn beiden stevig geworteld in Oost-Nederland, innovatief en gedurfd. We zullen de komende jaren verder gaan bouwen aan een intense beleving van beide merken. Tijdens Freshtival en Fantasy Island zul je al kunnen zien dat de combinatie Grolsch en Absolutely Fresh in bowlingtermen een overduidelijk strike is. We zijn blij met deze samenwerking en kijken met veel enthousiasme uit naar de komende jaren', aldus Eric van Oosterbaan, directeur Absolutely Fresh.
Aankomend weekend (7 en 8 juni) verwacht Absolutely Fresh 30.000 bezoekers bij het Rutbeek in Enschede. Tijdens het Fantasy Island Festival op zaterdag en het Freshtival op zondag zullen er optredens zijn van onder meer Frontliner, Paul Elstak, Sunnery James & Ryan Marciano, R3hab en The Opposites. Daarnaast is er een spectaculaire vuurwerkshow, zijn er creatieve eetgelegenheden en kan er gebowld worden in de Grolsch BowlingBar.
Andere festivals van Absolutely Fresh zijn Absolutely Kingsnight, HardFest, Wildness Festival en Superbash.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing