IGO-POST ceremonial partner van de KNWU

IGO-POST ceremonial partner van de KNWU
  • Sponsoring
  • 27 jun 2014 @ 08:07
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Komend weekend zal IGO-POST zich als ceremonial partner van de KNWU presenteren bij het NK Wegwielrennen. Het bedrijf wil vanaf het NK prijsceremonies gaan verzorgen rondom sportevenementen. De kick-off vindt zondag plaats.

IGO-POST, aanbieder van relatiegeschenken en promotionele artikelen, wil met de sponsoring niet alleen haar naamsbekendheid vergroten, maar ook de positionering en merkimago verstevigen. Door het partnership met de KNWU en de samenwerking met sportmarketingbureau Triple Double laat het bedrijf tijdens het NK Wegwielrennen voor het eerst haar gezicht zien met het aanbieden van de prijsceremonie.

'Sporters trainen hard om hun prestaties continu te verbeteren. Daar hoort een passende ceremonie bij', aldus commercieel directeur Ron Boer van IGO-POST. 'Wij geloven dat ‘The Experience of Giving!’ relaties bouwt en versterkt. Dat willen we ook graag meegeven aan alle sporters van Nederland. Als Ceremonial Partner wil IGO-POST onvergetelijke ceremonies voor iedereen mogelijk maken.'

Het NK Wegwielrennen vindt komend weekend in Ootmarsum plaats. Daarnaast treedt IGO-POST het komend jaar op als Ceremonial Partner bij diverse nationale kampioenschappen. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken