Plugge: Geschrokken, maar vol vertrouwen
- Sponsoring
- 18 jun 2014 @ 09:52
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingSponsoring
- 18 jun 2014 @ 09:52
- Redactie Sponsoring
Teammanager Richard Plugge blijft vol vertrouwen dat zijn wielerploeg snel een nieuwe sponsor kan vinden na het vertrek van Belkin. 'We hebben veel contacten bij bedrijven. We hoeven het eerste belletje niet meer te maken, we zitten al rondes verder hier en daar. Ik heb er veel vertrouwen in dat we deze voorzetten tot een doelpunt kunnen afronden.'
De ploeg reageerde dinsdag geschokt op het nieuws, vertelde hij voor de camera van de NOS. Plugge zelf wist het nieuws al een aantal dagen eerder. 'Ik heb alles gepropeerd om het besluit tegen te houden, maar ze zeggen meer global focus op het merk Belkin te willen.'
Plugge verwacht niet dat renners direct zijn ploeg de rug toe zullen keren. 'Veel renners hebben aangegeven de teamfilosofie te waarderen en graag bij ons te willen blijven. Natuurlijk gaan zij op een gegeven moment eieren voor hun geld kiezen, maar het is fijn om te horen dat veel van onze renners wel willen wachten.'
Het besluit val Plugge tegen. 'Natuurlijk. We hebben laten zien wat de waarde kan zijn van een wielerploeg. We hebben iets heel moois neergezet. Het bereik van deze ploeg, zowel commercieel als sportief, is gigantisch. Maar helaas is de beslissing niet aan mij.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing