VVV nieuwe sponsor van Uitmarkt

VVV nieuwe sponsor van Uitmarkt
  • Sponsoring
  • 16 jun 2014 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurMaatschappijSponsoring

VVV Nederland is tot en met 2016 de nieuwe hoofdsponsor van de Uitmarkt in Amsterdam. Dit maakten de partijen maandag bekend.

'VVV sponsort de Uitmarkt om daarmee het VVV-merk te verbinden met het kunst- en cultuuraanbod en dat toegankelijk te maken voor een breed publiek. Op deze manier versterkt VVV haar positie als het vrijetijdsmerk van Nederland', zegt algemeen directeur Kees van Wijk.

Jan de Rooij, voorzitter Stichting Uitmarkt: ‘We zijn enorm blij dat Amsterdam Marketing VVV Nederland als nieuwe partner aan de Uitmarkt heeft weten te binden en zien uit naar de samenwerking. De Uitmarkt en VVV Nederland spelen een belangrijke rol bij het inspireren en informeren van bezoekers op het gebied van cultuur en vullen elkaar daarom goed aan.’

Een maand geleden werd ABN Amro gepresenteerd als hoofdsponsor van de Uitmarkt van 2014 en 2015.

De Uitmarkt is traditioneel de landelijke aftrap van het nieuwe culturele seizoen. Dit jaar vindt het culturele festival plaats van vrijdag 29 tot en met zondag 31 augustus op en rond het Museumplein en het Leidseplein in Amsterdam. De Uitmarkt is met zo’n 500.000 bezoekers het grootste gratis toegankelijke culturele festival van Nederland.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken