DHL sponsort reddingsbrigade langs Katwijkse stranden

DHL sponsort reddingsbrigade langs Katwijkse stranden
  • Sponsoring
  • 15 jul 2014 @ 13:58
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijSponsoring

Bezoekers van het strand bij Katwijk zullen zien dat de reddingsbrigade in roodgeel DHL-tenue is gestoken. De 150 vrijwilligers die het strand bewaken worden gesponsord door het postbedrijf.

Het initiatief voor de sponsoring komt van Richard Krähe, manager van de DHL Express vestiging in Eindhoven. Zijn idee kwam voort uit een real life tv-serie rond strandwachten waarin DHL was te zien als sponsor van de reddingsbrigades in Australië en Nieuw Zeeland. Ook in Bulgarije sponsort DHL alle reddingsbrigades aan de Zwarte Zee.

Het samenwerkingscontract werd ondertekend door Kees de Vreugd, voorzitter van de KRB en Hein Roovers, Director Marketing van DHL Express. Roovers over de achtergrond van deze sponsoring: 'Het werk van de reddingsbrigade is helemaal in lijn met onze GoHelp-initiatieven, waarmee we door het bieden van hulp aan mensen in nood onze maatschappelijke verantwoordelijkheid tonen. Daarbij hebben we kernwaarden als snelheid, accuratesse, dynamiek en teamwork duidelijk met hen gemeen.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken