Heineken drie jaar exclusieve bierleverancier Concert at SEA
- Sponsoring
- 29 jul 2014 @ 09:41
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringKunst & Cultuur
- 29 jul 2014 @ 09:41
- Redactie Sponsoring
De komende drie edities van Concert at SEA is Heineken de exclusieve bierleverancier van het Zeeuwse festival. De twee partijen hebben daartoe een driejarige sponsorovereenkomst gesloten.
De laatste drie edities was Grolsch de bierpartner van het festival dat door de Zeeuwse popgroep Bløf wordt georganiseerd.
Lesley Grieten, festivaldirecteur van Concert at SEA: 'Heineken wilde heel graag terugkeren naar de Brouwersdam en kwam met een uitgebreid marketingplan om het gehele jaar met elkaar samen te werken. Ze hebben die ambities dit jaar dubbel en dwars waargemaakt en we kijken dan ook uit naar een mooie samenwerking de komende jaren met Heineken.'
De afgelopen editie van Concert at SEA werkten beide partijen al nauw samen door middel van onder meer winacties, artist-branded Heineken-flessen en promoties op het festivalterrein.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing