Heineken drie jaar exclusieve bierleverancier Concert at SEA

Heineken drie jaar exclusieve bierleverancier Concert at SEA
  • Sponsoring
  • 29 jul 2014 @ 09:41
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

De komende drie edities van Concert at SEA is Heineken de exclusieve bierleverancier van het Zeeuwse festival. De twee partijen hebben daartoe een driejarige sponsorovereenkomst gesloten.

De laatste drie edities was Grolsch de bierpartner van het festival dat door de Zeeuwse popgroep Bløf wordt georganiseerd.

Lesley Grieten, festivaldirecteur van Concert at SEA: 'Heineken wilde heel graag terugkeren naar de Brouwersdam en kwam met een uitgebreid marketingplan om het gehele jaar met elkaar samen te werken. Ze hebben die ambities dit jaar dubbel en dwars waargemaakt en we kijken dan ook uit naar een mooie samenwerking de komende jaren met Heineken.'

De afgelopen editie van Concert at SEA werkten beide partijen al nauw samen door middel van onder meer winacties, artist-branded Heineken-flessen en promoties op het festivalterrein.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken