Scholten Awater nog twee seizoenen hoofdsponsor N.E.C.

Scholten Awater nog twee seizoenen hoofdsponsor N.E.C.
  • Sponsoring
  • 16 jul 2014 @ 11:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringSportmarketing

IT-bedrijf Scholten Awater verlengt de sponsorovereenkomst met N.E.C. Nijmegen voor twee seizoenen. Hiermee is het bedrijf zeker vier jaar op rij hoofd- en shirtsponsor van N.E.C.

De club maakte dat dinsdag bekend.

Jan Willem ter Steege, Algemeen Directeur van Scholten Awater: 'Wij zijn zeer enthousiast en trots op het feit dat wij de sponsorovereenkomst met de Nijmeegse voetbalclub hebben verlengd. We hebben veel vertrouwen in het plan om binnen een jaar weer te promoveren naar de Eredivisie. Wij willen N.E.C. hierin supporten en bij promotie zijn we ook het hierop volgende jaar hoofd- en shirtsponsor in de Eredivisie.
In augustus 2012 zijn we gestart met de samenwerking en hebben daar duidelijke doelstellingen aan verbonden. Naast een grotere landelijke naamsbekendheid, lokale betrokkenheid en een verhoging van onze klanttevredenheid hebben we het afgelopen seizoen ook mooie zakelijke successen gerealiseerd.'

Bart van Ingen, directeur Algemene Zaken van N.E.C: 'Wij zijn zeer verheugd dat onze samenwerking een vervolg krijgt. Wij zien dit als een prachtig compliment voor de weg die we na de degradatie zijn ingeslagen. Wij geloven in langdurige relaties en zijn dan ook blij met de overeenstemming die we hebben kunnen bereiken.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken