SPIE waardeert sponsorcontract bij NAC Breda op

SPIE waardeert sponsorcontract bij NAC Breda op
  • Sponsoring
  • 3 jul 2014 @ 09:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

SPIE Nederland en NAC Breda hebben overeenstemming bereikt over het opbreken en opwaarderen van het sponsorcontract. Het internationaal actieve bedrijf is komend seizoen Premium Partner, krijgt meer exposure en wordt hoofdsponsor van de rustactiviteit.

SPIE Nederland is al lange tijd sponsor en unithouder bij NAC. Het bedrijf is Europees leider wat betreft diensten op het gebied van elektriciteit, mechanica, energie en communicatiesystemen. Met meer dan 2000 werknemers in Nederland helpt het bedrijf lokale en regionale instanties en bedrijven bij het ontwerpen, bouwen, exploiteren en onderhouden van meer energie-efficiënte en milieuvriendelijke faciliteiten. Het kantoor van de Nederlandse afdeling is gevestigd in Breda, vlakbij het stadion van NAC.

Met de opwaardering wil SPIE zich ook maatschappelijk meer profileren. Hendrik Huisman: 'Met de rustactiviteit willen we ons gaan richten op een andere doelgroep. Het is natuurlijk schitterend voor die jonge voetballertjes om op het veld van het Rat Verlegh Stadion te spelen. Ook de ouders genieten daarvan. Na de wedstrijd willen we ze dan uitnodigen om nog even na te genieten in onze unit.'

Algemeen Directeur Justin Goetzee: 'SPIE is al jarenlang een trouwe sponsor van NAC. Ook uit deze nieuwe overeenkomst spreekt het vertrouwen dat we op de goede weg zitten. Het is heel mooi dat we met deze opwaardering bij kunnen dragen aan de visie die SPIE voor ogen heeft.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken