Vijf vragen aan: Niels Markensteijn (TIG Sports)
- Sponsoring
- 28 jul 2014 @ 09:08
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 28 jul 2014 @ 09:08
- Redactie Sponsoring
Vijf vragen, vijf antwoorden. Hoe beknopter hoe beter. Dat is het uitgangspunt van deze (vrijwel) dagelijkse reeks korte interviews van marketeers en andere betrokkenen uit de sponsorwereld. Vandaag Niels Markensteijn, Managing Partner TIG Sports
Waar krijg je de meeste energie van in je vak?
'Met enthousiaste mensen uit het niet iets creëren, bij voorkeur met ambitiieuze plannen waarbij scepsis overwonnen moet worden.'
Is er iets dat je graag al aan het begin van je carrière had geweten?
'Dat ik beter iets anders had kunnen studeren dan bestuurskunde.'
Wat is bij het publiek het grootste misverstand over sponsoring, en hoe los je dat op?
'Dat sponsoring voor veel bredere marketingdoelen inzetbaar is dan alleen als communicatiemiddel of relatieplatform.'
Wat is de voor sponsoring meest interessante ontwikkeling?
'Het gebruik van Big Data om de accountability van sponsoring te verhogen.'
Welke gedroomde combinatie tussen sponsor en organisatie/evenement zou je graag tot stand willen brengen?
'In de wereld van sportevenementen is er niets mooiers dan de Olympische Spelen. Het is de droom van TIG Sports daar ooit nadrukkelijker bij betrokken te raken.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing