Parkmobile official supplier van de Eredivisie

Parkmobile official supplier van de Eredivisie
  • Sponsoring
  • 7 aug 2014 @ 14:10
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringPartnership

Parkmobile is vanaf dit seizoen official supplier van de Eredivisie. De partijen hebben overeenstemming bereikt voor een samenwerking van tenminste drie jaar. De samenwerking is tot stand gekomen door bemiddeling van Triple Double Sportmarketing, het bureau dat ook verantwoordelijk is voor de activatie van het suppliership.

Parkmobile, marktleider in digitale parkeeroplossingen, biedt automobilisten de mogelijkheid om snel en eenvoudig te betalen voor parkeren via de mobiele telefoon. Dit kan via bellen, sms of de Parkmobile Parkeer App. Voetbalfans kunnen via hun favoriete Eredivisie club klant worden waarbij ze tevens kans maken op allerlei voetbalprijzen.

Met het gebruik van de Parkeer App zijn parkeerongemakken verleden tijd; geen frustraties meer voor de parkeerautomaat, nooit meer een parkeerboete en alleen betalen voor de werkelijk geparkeerde tijd. Daarnaast gaat Parkmobile, met haar expertise in (betaald) parkeren, samen met de 18 Eredivisie clubs het parkeerbeleid rondom stadions inventariseren en verbeteren waar mogelijk. In 16 van de 17 speelsteden in de Eredivisie kan er al met Parkmobile worden geparkeerd.

Onderdeel van de samenwerking is het Parkmobile Moment van de week op FOX Sports Eredivisie, waarbij iedere speelronde drie bepalende spelmomenten geparkeerd worden. Kijkers van FOX Sports en voetbalfans kunnen hun voorkeur kenbaar maken en zo wordt iedere speelronde het Parkmobile Moment van de Week gekozen.

Alex Tielbeke, directeur van Eredivisie CV: 'Met Parkmobile halen we een supplier in huis met ontzettend veel kennis op het gebied van parkeeroplossingen. Wij en de 18 Eredivisieclubs zullen profijt hebben van deze samenwerking. Samen met Parkmobile gaan wij bekijken hoe de parkeersituaties rondom voetbalstadions verbeterd kan worden. Daarnaast biedt Parkmobile haar Parkeer App gratis aan via de clubs, zodat ook alle fans kunnen profiteren van dit prachtige product.' Voor elke via de club nieuw geregistreerde klant ontvangt de club een vergoeding, op deze manier steunen fans ook hun favoriete club.

'We zien ons suppliership met de Eredivisie als een mogelijkheid om ons te verbinden met de Nederlandse voetbalfan en hen bekend te maken met de vele voordelen die de Parkmobile Parkeer App te bieden heeft. Door het gebruik van de app kunnen voetbalfans, en natuurlijk ook alle andere Nederlanders, slim en eerlijk parkeren, Met voetbal gerelateerde prijzen profiteren uiteraard ook onze bestaande klanten', aldus Marius Koerselman van Parkmobile.

Michel van Grunsven, partner van Triple Double: 'De samenwerking wordt aankomend seizoen via een uitgekiend plan geactiveerd, zodat zowel de doelstellingen van de Eredivisieclubs als Parkmobile worden behaald.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken