Reebok sponsort fitness freaks met tatoeage

Reebok sponsort fitness freaks met tatoeage
  • Sponsoring
  • 18 aug 2014 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoring

Reebok steunt de echte fitness freaks die bereidt zijn om een tatoeage in de vorm van een delta - het logo van Reebok- te zetten. Het nieuwe kenmerk Reebok Forever levert een levenslange sponsoring van het sportmerk op. De actie in een initiatief van Reebok Zweden.

Op 30 augustus wordt in Stockholm het event Tough Viking  georganiseerd waar fitness freaks zich kunnen aanmelden. 'Alle deelnemers krijgen een Reebok Fitness kit ter waarde van 5 duizend SEK en de winnaar - degene die voor de grootste tatoe gaat - krijgt een jaar lang een fitness pakket ter waarde van 40 duizend SEK', aldus Babette de Koning, brand director Benelux bij Reebok.

Reebok bacon
Dit is de tweede opmerkelijke campagne van het merk.. Eerder introduceerde de sportschoenenfabrikant een eigen merk spek, namelijk Reebok Bacon.

Levensstijl
Voor sommige sporters  is fitness geen hype, maar een gepassioneerde levensstijl. Ze houden van pijn en het opzoeken van grenzen. Daarom sponsort Reebok de echte fitness freaks die bereidt zijn om een tatoeage in de vorm van het delta-teken te zetten. Dit is dan gelijk levenslange sponsoring van het merk. De slogan van de campagne is: ‘Pain temporary, Reebok is forever’. (Bron: Sportnext.nl)



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken