Samsung en RAI sluiten strategisch partnership

Samsung en RAI sluiten strategisch partnership
  • Sponsoring
  • 28 aug 2014 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainment

Samsung en Amsterdam RAI gaan samenwerken om de dienstverlening van de RAI te vernieuwen en de bezoekersbeleving te optimaliseren. Ook zal Samsung in het strategisch partnership RAI Live! schermen leveren.

Gezamenlijk bekeken de twee partijen hoe ze marketing, facilitaire diensten, ICT en evenementen kunnen innoveren zodat het beurs- en congresbedrijf zijn toppositie in de internationale congreswereld verder kan verstevigen. Voor beide bedrijven was dat een nieuwe aanpak, passend in de strategie en het beleid van Amsterdam RAI. Innovatie en ontzorging staan hierbij centraal, met een focus op de ondersteuning van de procesoptimalisatie.

'Wij hebben Amsterdam RAI verrast door in zijn geheel niet over hardware te beginnen, maar te vragen naar hun businessmodel, service-aspecten en de verwachtingen op middellange en lange termijn', vertelt Erik Swart, B2B Director van Samsung Nederland. 'Wij zien ons als aanbieder van totaaloplossingen op het gebied van communicatie. Dat betekent dat we liever spreken over de mogelijkheden van mobiliteit, efficiëntie en productiviteit bij organisaties, dan enkel over de kwalitatief hoogwaardige producten die wij voeren. De producten zijn ondersteunend en daarmee van toegevoegde waarde aan de business van onze klanten.'

'Amsterdam RAI heeft er alle vertrouwen in dat de strategische samenwerking met Samsung veel oplevert voor organisatoren, exposanten en bezoekers', zegt Hans Bakker, algemeen directeur van Amsterdam RAI. 'Wij zochten al langer naar een partner die met een innovatieve, technologische en frisse blik helpt om de congressen en beurzen in RAI naar een nog hoger plan te tillen. Het helpt daarbij dat ook Samsung veel waarde hecht aan duurzaamheid en energiebesparing.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken