Samsung tot eind 2020 sponsor IOC

Samsung tot eind 2020 sponsor IOC
  • Sponsoring
  • 19 aug 2014 @ 15:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Olympische SpelenSponsoringPartnership

Het IOC en Samsung hebben hun Worldwide TOP Partnership verlengd tot eind 2020. De verlenging van de overeenkomst is bekend gemaakt tijdens de tweede Jeugd Olympische Spelen die op dit moment in Nanjing, China worden gehouden.

IOC-president Thomas Bach: 'We zijn blij ons partnerschap met Samsung te kunnen verlengen. De gelden die het TOP Programma genereert komen direct ten goede aan de organisatie van elke Olympische Spelen en ook aan elk nationaal Olympisch comité waardoor sporters in de gehele wereld zich kunnen voorbereiden om aan de Spelen deel te nemen.'

Door de verlenging van het partnerschap zal Samsung tijdens de zomerspelen in Rio de Janeiro (2016) en Tokyo (2020) en bij de winterspelen in PyeongChang, Zuid-Korea (2018) de official partner van het IOC zijn. Ook ondersteunt Samsung elke Jeugd Olympische Spelen die in die periode wordt gehouden.

Samsung is sinds de winterspelen in Nagano in 1998 TOP Partner. Het is het elfde bedrijf dat zich tot 2020 heeft gecommiteerd aan het IOC.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken