Star Balm nieuwe partner van Spieren voor Spieren

Star Balm nieuwe partner van Spieren voor Spieren
  • Sponsoring
  • 13 aug 2014 @ 18:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipMaatschappij

Star Balm heeft in het Kyocera stadion in Den Haag een driejarige samenwerkingsovereenkomst getekend met Stichting Spieren voor Spieren. Doel van de samenwerking is een gezamenlijke inzet in de strijd tegen spierziekte bij kinderen.

Vanaf september wordt het partnership vermeld op alle verzorgingsproducten van Star Balm, die verkrijgbaar zijn bij diverse retailers. Van ieder verkocht product zal er een vast percentage naar Spieren voor Spieren gaan. Ook doneert Star Balm een vast bedrag per jaar.

Daarnaast zal Star Balm zo veel mogelijk de stichting Spieren voor Spieren meenemen in hun reeds bestaande sponsorovereenkomsten om zo de samenwerking nog breder uit te kunnen dragen.

Maatschappelijk gezicht
'Wij zijn met ons merk al volop aanwezig in de sportwereld, bijvoorbeeld door onze samenwerking met ADO Den Haag en onze aanwezigheid bij breedtesport evenementen zoals de Star Balm strandlopen. Het tonen van ons maatschappelijke gezicht vinden wij erg belangrijk. De samenwerking met Spieren voor Spieren sluit dan ook erg goed aan bij ons sponsorbeleid. Door diverse fondsenwervende sportieve evenementen haalt de stichting geld op dat ten goede komt aan onderzoek naar spierziekten bij kinderen. Door de samenwerking kunnen wij hier een constructieve bijdrage aan leveren', aldus Jasper van Tintelen, internationaal product manager van Star Balm.

Ook Marjolein Bolhuis-Eijsvogel, directeur Spieren voor Spieren, is erg blij met de samenwerking: 'De koppeling is eigenlijk heel vanzelfsprekend. Star Balm verkoopt diverse spierverzorgingsproducten en als stichting zetten wij ons in voor kinderen met een spierziekte. We zijn zeer verheugd met Star Balm als nieuwe, maatschappelijke partner. Meerjarige partnerschappen zoals deze maken het voor ons mogelijk om structureel onderzoek te blijven doen naar spierziekten bij kinderen. Dat is erg belangrijk aangezien spierziekte nog steeds één van de belangrijkste doodsoorzaken is bij kinderen in Nederland.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken