Powerhouse subsponsor Team Vestas Wind in VOR

Powerhouse subsponsor Team Vestas Wind in VOR
  • Sponsoring
  • 29 sep 2014 @ 12:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

Het Nederlandse bedrijf Powerhouse is subsponsor van Team Vestas Wind in de Volvo Ocean Race. De zeilwedstrijd biedt Powerhouse, het grootste online energieplatform voor zakelijke grootverbruikers en producenten in Nederland, een unieke kans om haar naamsbekendheid en de merkherkenning nationaal en internationaal een sterke impuls te geven.

Jaap de Jong, Managing Director Powerhouse: 'Wij maken het voor ondernemers mogelijk zelf energie in- te kopen en te verkopen. Het is bij ondernemen belangrijk om op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. Wij zien hierin prachtige parallellen met de zeilsport en in het bijzonder met Team Vestas Wind, dat met Wouter Verbraak een Nederlandse topnavigator aan boord heeft.'

Met Powerhouse opereren zakelijke grootverbruikers rechtstreeks op de energiemarkt. Zij zijn zelf in staat om het moment van inkoop en verkoop van hun bedrijfsenergie te kiezen. De Jong vervolgt: “We hebben ook een logische link met hoofdsponsor Vestas die, net als wij, ook op de internationale energiemarkt actief is en een duidelijke ambitie uitdraagt. Dat maakt voor ons de cirkel rond.'

Tom Touber, Volvo Race COO, is verheugd om Powerhouse als subsponsor van Team Vestas Wind te verwelkomen en beschouwt het als 'een van de best passende partnerships in de twaalfde editie van de race'.

Sportmarketingbureau Triple Double begeleidt Powerhouse in het sponsorship en is betrokken bij de strategie, conceptontwikkeling en activatie ervan.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken