Sportfive exclusieve partner hospitality Euro 2016

Sportfive exclusieve partner hospitality Euro 2016
  • Sponsoring
  • 3 sep 2014 @ 15:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalSportmarketing

Sportfive is de exclusieve partner voor de verkoop van corporate hospitality-pakketten van Euro 2016. Het Duitse sportmarketingbureau heeft die rechten gekregen voor Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Spanje.

In samenwerking met partner VIP Sportstravel biedt Sportfive onder meer vluchten, transport en overnachtingen in Frankrijk. Sportfive was eerder de exclusieve Duitse partner voor deze pakketten tijdens Euro 2012 en was verantwoordelijk voor de marketing van de Champions League finales in 2013 en 2014.

‘Euro 2016 is over twee jaar Europa’s grootste sportevenement. We zijn blij dat na Euro 2012 we opnieuw onze hospitality-ervaring kunnen tonen en de exclusieve marketingpartner zijn in zes landen’, zegt Philipp Hasenbein, Managing Director van Sportfive. ‘Ons salesteam is uitstekend opgezet. We verkopen ongeveer 650.000 VIP-tickets per jaar in de Europese competities.’

In de komende uitgave van SponsorTribune staat een interview met Douglas Gremmen, Country Manager van Sportfive in Nederland.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken