Staatsloterij sponsort amateurvoetbal met Gelukstreffers

Staatsloterij sponsort amateurvoetbal met Gelukstreffers
  • Sponsoring
  • 5 sep 2014 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSport

Vanaf het seizoen 2014-2015 gaat de Staatsloterij met de KNVB het amateurvoetbal omarmen. Hiervoor ontwikkelde sportmarketingbureau SportVibes ‘Gelukstreffers’, het nieuwe gratis doelpuntenspel van de Staatsloterij. De Staatsloterij is al sinds 1999 sponsor van Oranje.

Teams kunnen zich aanmelden op www.gelukstreffers.nl. Elk gescoord doelpunt levert een Gelukstrefferslot op. Frans Vleggeert, directeur van SportVibes: 'Met dit nieuwe initiatief maken seniorenteams in het amateurvoetbal de komende maanden kans op unieke Oranjeprijzen voor het hele team. Het idee is net zo eenvoudig als uitdagend: hoe meer doelpunten, hoe meer kans op prijzen.'

Michiel Clarijs, brand manager Staatsloterij: 'Gelukstreffers is direct gekoppeld aan Voetbal.nl van de KNVB. Teams moeten zich eenmaal aanmelden en hebben er daarna geen omkijken meer naar. De campagne wordt aangejaagd via radiocommercials, print advertising en social media, waarvoor Ronald de Boer als ambassadeur aan Gelukstreffers is verbonden. Voor ons is het gratis doelpuntenspel Gelukstreffers een merkactivatie waarmee we een eerste echte stap gaan zetten om naast de topsport ook activiteiten te ontplooien en zichtbaar te zijn voor de breedtesport.'

De ontwikkeling en uitvoering van Gelukstreffers is verder tot stand gekomen in nauwe samenwerking met reclamebureau Lemz, digital agency Fresh Bridge en Players United Events.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken