Topgolfer Joost Luiten gaat partnership aan met BDO
- Sponsoring
- 15 sep 2014 @ 11:29
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringPartnership
- 15 sep 2014 @ 11:29
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse topgolfer Joost Luiten en BDO hebben een partnershipovereenkomst getekend. Hiermee steunt de accountants- en adviesorganisatie Luiten in zijn streven zijn internationale topambities waar te maken.
Luiten verbindt, op zijn beurt, zijn naam aan BDO en zal onder meer ingezet worden ten behoeve van communicatiecampagnes en relationele golfactiviteiten van BDO. Voor het accountantskantoor is de samenwerking met de beste golfer van Nederland een goede mogelijkheid voor het uitbreiden van zichtbaarheid in de Nederlandse zakelijke markt.
Pieter-Paul Saasen, partner Audit & Assurance bij BDO: 'Wij zijn zeer verheugd over onze samenwerking met Joost Luiten, een topsporter in hart en nieren. In de accountancy maar ook in de topsport draait het veel om statistieken, om cijfers. Net zoals een topsporter zijn motivatie niet uit statistieken haalt, kun je als adviseur pas echt van waarde zijn als je het verhaal achter de cijfers kent. Aan dat principe, het verhaal achter de cijfers, gaan we in deze samenwerking gestalte geven.'
Luiten en BDO ondertekenden de overeenkomst vandaag op het dak van BDO Rotterdam en keken uit over de stad waar de roots liggen van de Bleiswijker. Luiten: 'Ik ben erg tevreden met BDO als nieuwe partner. Zij gaan de verhalen achter mijn statistieken vertellen. En het is natuurlijk leuk dat het Nederlandse publiek zo meer over mij komt te weten en mij op een andere manier leert kennen.'
Luiten is afgelopen weekeinde vijfde geworden bij de KLM Open, Nederlands belangrijkste golftoernooi. Afgelopen jaar won hij dat toernooi.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing