BankGiro Loterij verlengt steun aan Museum Arnhem

BankGiro Loterij verlengt steun aan Museum Arnhem
  • Sponsoring
  • 6 nov 2014 @ 08:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipKunst & CultuurSponsoring

De BankGiro Loterij, de cultuurloterij van Nederland, verlengt haar steun aan Museum Arnhem met drie jaar. Sinds 2010 heeft Museum Arnhem ruim 800 duizend euro ontvangen van de loterij. In het laatste jaar van de overeenkomst, dit jaar dus, is de samenwerking geëvalueerd. De positieve aanbeveling voor voortzetting van de relatie is door de Raad van Commissarissen van de BankGiro Loterij overgenomen.

In de periode 2015 tot en met 2017 kan Museum Arnhem weer een jaarlijkse bijdrage tegemoet zien voor aankopen en het toegankelijk maken van de collectie. Jaap de Jong, interim-directeur Museum Arnhem: ‘Museum Arnhem kan met de steun van de BankGiro Loterij bijzondere aankopen doen waarmee wij samenhang en verbreding van de collecties tot stand kunnen brengen. Hiermee kunnen wij onze verhalen beter delen met onze bezoekers.’

Nieuwe fase
Judith Lingeman, hoofd Goede Doelen van de BankGiro Loterij: ‘Museum Arnhem gaat als verzelfstandigd museum een nieuwe fase in. Het museum heeft een eigenzinnige kijk op de beeldende kunst en weet met de tentoonstellingen een breed publiek te bereiken. Die rol wil het museum de komende jaren verder uitbouwen en daar draagt de BankGiro Loterij met de voortzetting van de overeenkomst graag aan bij.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken