FIFA: Vertrek Sony en Emirates niet door problemen bid
- Sponsoring
- 26 nov 2014 @ 14:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - WK VoetbalSponsoring
- 26 nov 2014 @ 14:43
- Redactie Sponsoring
Het vertrek van sponsoren Sony en Emirates heeft niets te maken met de beschuldigingen van omkoping die rondom de keuze voor Qatar en Rusland als de komende speellanden hangen. Dat zegt Jerome Valcke, secretaris-generaal van de FIFA.
Valcke gaf toe dat het 'jaren zal duren om onze reputatie te herwinnen', schrijft Sport Business, al voegde hij daar direct aan toe dat ze bezig zijn met 'a great job'.
Emirates heeft aangegeven het aflopende sponsorcontract niet te verlengen, en Valcke zou verbaasd zijn als Sony dat wel doet. 'Zowel Sony als Emirates heeft niets te maken met de situatie waarmee we de laatste dagen geconfronteerd worden. Voetbal is nog steeds een sterk product en ik maak me geen zorgen over de financiële situatie in de toekomst.'
'Het imago van de FIFA heeft niet de bodem bereikt, maar wel een niveau waaronder wij niet will zakken. Er gebeuren zaken, er zijn zaken gebeurd, maar we doen nog steeds een hoop goede dingen. We moeten ons imago elke dag opnieuw herwinnen.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing