Marvin & Miles communicatiepartner Volvo Ocean Race Den Haag

Marvin & Miles communicatiepartner Volvo Ocean Race Den Haag
  • Sponsoring
  • 21 nov 2014 @ 10:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportPartnership

Sportmarketingbureau Marvin & Miles is sinds deze week officieel verantwoordelijk voor de marketing & communicatie van het Volvo Ocean Race Festival in Den Haag op 18, 19 en 20 juni 2015. Het bureau, dat al sinds dit voorjaar betrokken is bij het formuleren van de plannen, heeft een overeenkomst afgesloten met de stichting die de rechten namens de Volvo Ocean Race en de stad Den Haag exploiteert.

Marvin & Miles werkt ook voor Volvo Cars Nederland en activeert het Zweedse automerk in de Nederlandse hockeywereld. Hiervoor is het Amsterdamse bureau recent genomineerd voor een SponsorRing.

De zeven Volvo Ocean 65's komen vlak bij het Zuiderstrandtheater te liggen. Dit wordt de Race Village, het kloppend hart van de walactiviteiten. De organisatie van het Volvo Ocean Race Festival verwacht in drie dagen minimaal 100.000 bezoekers die dit extreme avontuur van dichtbij kunnen gaan meemaken.

Op vrijdag- en zaterdagavond vinden op het buitenpodium naast het theater optredens plaats voor een breed publiek, zodat de hele stad betrokken wordt bij dit sportfeest. De line-up van artiesten wordt in het eerste kwartaal van 2015 bekend gemaakt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken