Perform gaat samenvattingen Eredivisie online delen

Perform gaat samenvattingen Eredivisie online delen
  • Sponsoring
  • 21 nov 2014 @ 10:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalPartnership

Perform, één van de grootste aanbieders van online sportcontent ter wereld, heeft een overeenkomst gesloten met Eredivisie. Als onderdeel van dit contract ontvangt Perform vanaf nu wekelijks samenvattingen en interviews van de Eredivisie. Perform deelt deze beelden via de ePlayer met voetballiefhebbers in heel Nederland. De ePlayer is onder meer beschikbaar op Voetbalzone.nl, Goal.com en diverse online mediatitels van dagbladen.

Via het sportvideo-on-demand platform ePlayer biedt Perform het meest actuele sportnieuws in videovorm. 'Perform wil haar online platformen uitbreiden om de Nederlandse markt 24/7 het meest actuele Nederlandse sportnieuws te brengen. Met deze overeenkomst met Eredivisie zetten we daarin een belangrijke stap. We zijn erg trots op een samenwerking met zo’n vooraanstaande partner', aldus Bart Hillen, Sales Director Perform Nederland en België.

Perform is onder andere eigenaar van Opta, marktleider op het gebied van sportdata. Opta is sinds vorig seizoen de officiële datapartner van Eredivisie. Deze nieuwe samenwerking betekent een verbreding van het partnership tussen Eredivisie en Perform.

Alex Tielbeke, directeur Media & Marketing van Eredivisie CV: 'Een van onze kerndoelen is om het Eredivisievoetbal voor alle fans zo optimaal mogelijk toegankelijk te maken. De samenwerking met een gerenommeerde partij als Perform vormt weer een mooie stap in de ontwikkeling van de online aanwezigheid van de Eredivisie, waar vooral de voetballiefhebbers van kunnen profiteren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken