Rexona sponsort Formule 1-team Williams

Rexona sponsort Formule 1-team Williams
  • Sponsoring
  • 28 nov 2014 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoring

Williams Martini Racing heeft een meerjarig contract gesloten met Unilever. Rexona, het deodorantmerk van Unilever, zal komend jaar te zien zijn op de sidepods, voorvleugel en voorwielophaning van de Williams Mercedes, en de kleding van het team.

Eerder stond Rexona al eens als merk op de Formule 1 bolide van het Lotus F1-team.

Claire Williams, Deputy Team Principal, Williams Martini Racing: “We zijn verheugd voor een lange termijn te kunnen samenwerken met een bedrijf met de wereldwijde uitstraling als Unilever. Williams heeft in zijn geschiedenis samengewerkt met verschillende consumentenmerken om hun global reach te kunnen vergroten. We zullen alle marketingmiddelen die de Formule 1 en Williams bieden inzetten om Unilever en Rexona te helpen hun doelen te bereiken.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken