Herbalife en PSV verlengen contract tot eind 2016

Herbalife en PSV verlengen contract tot eind 2016
  • Sponsoring
  • 18 dec 2014 @ 12:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbalPartnership

PSV en Herbalife zetten hun samenwerking voort. Het wereldwijd opererend voedingsbedrijf verlengt het contract met PSV voor de periode van twee jaar, tot en met 2016. Herbalife blijft daarmee Official Supplier van PSV.

Algemeen directeur Toon Gerbrands van PSV ondertekende het contract namens de club. Hij is blij met de overeenkomst. 'PSV dankt Herbalife voor de samenwerking tot nu toe. Voeding en voedingssupplementen krijgen een steeds belangrijkere rol in de topsport. Herbalife is een gespecialiseerde en betrouwbare partner op dat gebied. Daarom zijn we tevreden dat we de verbintenis konden verlengen.'

Als Official Supplier zal Herbalife PSV voorzien van voedingsproducten en intensief advies over het gebruik daarvan. De sportvoeding is ontwikkeld voor een optimale voorbereiding, training en herstel van de PSV-selectie. 'Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking tot dusverre', zegt Dr. Rolf Timmermans, clubarts van PSV. 'Herbalife is een vakbekwaam en gespecialiseerd bedrijf op het gebied van sportvoeding. Een samenwerking met hen is belangrijk voor de prestaties van onze spelers.'

Michiel Sinot, Country Director Nederland & België van Herbalife is ook zeer tevreden met de verlenging van het contract. 'Het is voor ons belangrijk om op het allerhoogste niveau te laten zien hoe belangrijk voeding voor het behalen van topprestaties is. In samenspraak met de medische staf kijken wij welke producten het beste aansluiten bij de voedingsbehoefte van de spelers. Wij zijn dan ook blij dat Herbalife onderdeel is van het succes van PSV', aldus Sinot.

Over Herbalife
Herbalife is een van ’s werelds meest vooraanstaande aanbieders van producten voor gewichtsbeheersing, doelgerichte voedingssupplementen, energie, sport en fitness en verzorgingsproducten voor mensen die een evenwichtige levensstijl nastreven. Alle producten worden exclusief aangeboden via een netwerk van meer dan 3 miljoen onafhankelijke Members wereldwijd. Zij begeleiden hun klanten intensief en maken programma’s op maat.
Gezien de nadruk op gezonde voeding en een actieve levensstijl, sluiten sportsponsorships goed aan op de visie van Herbalife.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken