KNLTB en Sjeng Sports verlengen samenwerking

KNLTB en Sjeng Sports verlengen samenwerking
  • Sponsoring
  • 22 dec 2014 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) verlengt het samenwerkingsverband met het tenniskledingmerk Sjeng Sports. Erik Poel, Algemeen Directeur van de KNLTB en voormalig tennisprofessional Sjeng Schalken van Sjeng Sports hebben hun handtekeningen gezet onder de samenwerkingsovereenkomst. Het gaat om een meerjarencontract dat op 1 januari 2015 ingaat.

Sjeng Sports blijft hiermee ‘official supplier’ van de KNLTB. Het kledingmerk van de Nederlandse ex-tennisprof zal naast trainers en coaches van de KNLTB ook alle vertegenwoordigende Nederlandse teams en het arbitragecorps voorzien van outfits.

De partners zijn erg tevreden met de samenwerking. 'Sjeng Sports maakt kwalitatief goede tenniskleding voor een breed publiek en zorgt voor een uniforme uitstraling voor ons als tennisbond', aldus Erik Poel. Schalken: 'Onze doelgroepen komen grotendeels overeen. Door het partnerschap zal de naamsbekendheid van Sjeng Sports alleen maar groeien'

Sjeng Sports werd enkele jaren geleden opgericht door Sjeng Schalken en in nauwe samenwerking met Dutch Brand House International op de markt gebracht. De kleding is te koop bij een groot aantal sport- en tennisspeciaalzaken. Mede hierdoor heeft Sjeng Sports snel naam kunnen maken binnen tennissend Nederland.

Twee nieuwe partners
Daarnaast heeft de KNLTB twee nieuwe partners. De bond heeft eerder deze week een samenwerking voor drie jaar afgesloten met hotelonderneming Bilderberg. Met ABN AMRO is tot 1 januari 2017 een verbintenis gesloten voor de rolstoeltennissport. De KNLTB wil zich met hulp van de bank sterk maken om de positie van rolstoeltennissers verder te ontwikkelen en te verbeteren. ABN AMRO gaat op haar beurt specifiek de jeugdige rolstoeltennistalenten ondersteunen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken