KPN brengt filmpremière tegelijk naar IFFR en tv

KPN brengt filmpremière tegelijk naar IFFR en tv
  • Sponsoring
  • 16 dec 2014 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurMedia

International Film Festival Rotterdam (IFFR) verwelkomt KPN als nieuwe partner. KPN zal de wereldpremière van de film The Sky Above Us van regisseur Marinus Groothof op Interactieve TV presenteren, tegelijk met de vertoning op het festival en meer dan 34 bioscoopvertoningen in Europa tijdens IFFR Live.

De wereldpremière van The Sky Above Us is op woensdag 28 januari 2015 om 19:00 uur in de Grote Zaal van de Rotterdamse Schouwburg. Tegelijkertijd met deze vertoning is de film kosteloos via Kanaal 37 op Interactieve TV van KPN te zien. Na de première wordt The Sky Above Us gedurende het festival tegen betaling op het Video on Demand-platform van KPN aangeboden.

Janneke Staarink, zakelijk directeur van International Film Festival Rotterdam: ‘We zijn blij dat we deze fantastische film samen met KPN kunnen presenteren. Het innovatieve karakter van IFFR Live past goed bij een vooruitstrevend bedrijf als KPN. We weten zeker dat we met steun van KPN de lancering van The Sky Above Us een enorme boost kunnen geven.’

Marnix Laurs, Head of Content KPN: ‘We zijn trots op deze innovatieve samenwerking met IFFR, KPN werkt constant aan een zo aantrekkelijk mogelijk content aanbod voor zijn klanten. Door deze samenwerking krijgen de KPN klanten een unieke mogelijkheid om ook vanuit huis het IFFR gevoel te beleven!’

The Sky Above Us is de vijfde titel in het vernieuwende IFFR Live-project. Tijdens IFFR Live gaan films simultaan op het festival en in meer dan 34 Europese bioscopen in première. The Sky Above Us wordt als enige ook live uitgezonden op de Nederlandse televisie. Voor- en achteraf kan het publiek in de bioscoop en voor de televisie de filmmakers via een liveverbinding zien en via Twitter deelnemen aan de Q&A-sessie. IFFR Live biedt zo een unieke kans om op afstand een festivalpremière van dichtbij te ervaren. Daags na de première zijn de films op diverse VoD-platforms in Europa beschikbaar, en in Nederland via Videotheek TV van KPN. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken