Sportdirect.com plaatst fans op Jupiler League-bal

Sportdirect.com plaatst fans op Jupiler League-bal
  • Sponsoring
  • 10 dec 2014 @ 14:24
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbal

Clubs uit de Jupiler League lanceert met Sportdirect.com een nieuw concept voor het komende seizoen. Voetbalfans maken kans op een volledig seizoen naamsvermelding op de officiële Derbystar wedstrijdbal, een unieke wedstrijdbal met 17 fan-elftallen.

Alle clubs hebben volgend seizoen één fan-elftal op de bal staan. De campagne voor de Jupiler League-fanbal start op 10 december en eindigt op 23 december 2014. De fans die zoveel mogelijk buzz op social media veroorzaken worden opgenomen in het basiselftal van hun favoriete club.

Arnold de Bruin, algemeen directeur Sportdirect.com: 'Voetbalfans zorgen voor sfeer en emotie in het stadion. Ze zijn het fundament van iedere club. We vinden dat zij om deze reden, na de Gouden Stier winnaars die dit seizoen de bal sieren, een eervolle vermelding verdienen op de officiële Derbystar wedstrijdbal in het volgende seizoen.’

Behalve de naam op deze Ball of Fame wordt een aantal fans komend seizoen extra in het zonnetje
gezet. In de eerste weken van het seizoen 2015-2016 ontvangt een aantal gelukkigen voorafgaand aan een wedstrijd de nieuwe bal met daarop zijn of haar naam.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken