Warsteiner nieuwe hoofdsponsor IFFR
- Sponsoring
- 15 dec 2014 @ 10:13
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringKunst & Cultuur
- 15 dec 2014 @ 10:13
- Redactie Sponsoring
IFFR verwelkomt Warsteiner als nieuwe meerjarige partner van het festival. Met de samenwerking met het kunstminnende biermerk heeft het festival er een goed passende partner bij. Speciaal voor het festival ontwikkelt Warsteiner een limited edition bierflesje, aansluitend op hun huidige serie met grote namen uit de street-art-scene.
Ook is Warsteiner op zaterdag 31 januari 2015 onder de naam 'Closing Night by Warsteiner' mede-organisator van het IFFR-slotfeest.
'Warsteiner is een mooi en fris merk dat, net als IFFR, staat voor kwaliteit, creativiteit en vernieuwing,' lichtte IFFR Janneke Staarink toe. 'Daarin hebben we elkaar gevonden. We zijn ook erg blij met de unieke uitstraling van het editie-gebonden IFFR/Warsteiner-flesje en verheugen ons op de samenwerking tijdens onze events en het slotfeest.'
Marcel Beekman, directeur Warsteiner Benelux, voegde daaraan toe: 'Het DNA van IFFR en haar bezoekers sluit goed aan bij het profiel van Warsteiner en vormt daarmee een uitstekende en solide basis voor een langdurige en succesvolle samenwerking.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing