Herbalife verlengt supplierschap van AFC Ajax

Herbalife verlengt supplierschap van AFC Ajax
  • Sponsoring
  • 13 jan 2015 @ 12:14
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalPartnership

Herbalife en AFC Ajax hebben een contractverlenging getekend waarmee het suppliership van Herbalife de komende drie jaar wordt voortgezet. Herbalife zal in de komende jaren de samenwerking met Ajax nog verder optimaliseren door een nauwere samenwerking gedurende het suppliership.

Het wereldwijd opererende voedingsbedrijf zegt trots te zijn een bijdrage te kunnen leveren aan de voeding en het voedingspatroon van de topvoetballers van de Amsterdamse club. Een persoonlijk voedingsprogramma voor iedere Ajax-speler.

Voor Ajax heeft voeding zich in de afgelopen jaren tot een nog belangrijker onderdeel van het dagelijkse trainingsregime ontwikkeld. Iedere topsporter wordt daarbij bediend met een persoonlijk voedingsprogramma door de voedingswetenschapper Peter Res van Ajax. De aanpak die Ajax hanteert sluit perfect aan op de filosofie van Herbalife, waarbij alle consumenten een op maat gemaakt en individueel voedingsadvies en begeleiding krijgen van een professionele member. Iedere Herbalife member volgt training om professionele coaching op het gebied van voeding te bieden.

Er wordt, als onderdeel van de samenwerking, een speciale focusgroep gerealiseerd die onder andere zal bestaan uit productontwikkelaar John Heiss van Herbalife en de voedingswetenschapper Peter Res van AFC Ajax. Marketingdirecteur Edwin van der Sar is verheugd met het verlengde sponsorschap: 'De producten van Herbalife zijn een belangrijk onderdeel van de voeding voor onze spelers. Ze bieden een goede aanvulling op het uitgebalanceerde voedingspatroon en helpen bovendien om het herstel van eventuele blessures te bespoedigen. We zien er dan ook naar uit om de komende jaren nog intensiever samen te werken.'

Michiel Sinot, Country Director Nederland & België van Herbalife, is ook positief over de verlenging: 'De samenwerking met Ajax is wat wij zoeken in een samenwerking met een professionele club. In samenspraak met de voedingswetenschapper wordt gekeken wat de beste voedingssamenstelling is per speler, om vervolgens elk individu te bieden wat hij nodig heeft. Op deze manier worden de spelers gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen en ook op dit gebied zichzelf te blijven ontwikkelen.'

Op de foto Michiel Sinot, Country Director Nederland & België van Herbalife, en Edwin van der Sar, Marketing Directeur van Ajax.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken