Judy op het Veld nieuwe manager communicatie KNVB

Judy op het Veld nieuwe manager communicatie KNVB
  • Sponsoring
  • 8 jan 2015 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalMedia

Judy op het Veld (48) is per 5 januari gestart als manager communicatie bij de KNVB. Zij volgt Yvette Moll op die de functie sinds september 2014 als interim-manager invulde.

Binnen de afdeling communicatie van de KNVB zijn in de afgelopen maanden de teams Persvoorlichting, Corporate Communicatie & Public Affairs, Publieksvoorlichting en Redactie KNVB media samengevoegd.

In deze functie gaat Op het Veld de ontwikkeling van het strategisch communicatiebeleid van de KNVB verder vorm en inhoud geven. Op het Veld geeft leiding aan de afdeling communicatie en is adviseur van de directie en de bestuurders van de bond, waarbij ze rapporteert aan operationeel directeur Gijs de Jong.

Op het Veld heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van communicatie binnen diverse branches. Zij werkte onder andere in de ICT, de financiële wereld en bij een PR-adviesbureau. Haar voorgaande functie was hoofd corporate communicatie bij HEMA.

'Na acht jaar werkzaam te zijn geweest bij HEMA, ben ik erg blij met deze nieuwe uitdaging. Als sportliefhebber gaat ook mijn hart sneller kloppen van voetbal. Ik ben vereerd dat de KNVB mij, samen met het team, de kans en het vertrouwen geeft de communicatie op een nog hoger plan te brengen. Het is een gevarieerde en uitdagende functie, waar ik met veel plezier en passie mijn invulling aan ga geven', aldus Judy op het Veld.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken