Schaatssponsoring KPN beste sponsorcase van Europa

Schaatssponsoring KPN beste sponsorcase van Europa
  • Sponsoring
  • 30 jan 2015 @ 09:51
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSchaatsenSponsorRing

KPN heeft donderdagavond de European Sponsorship Award gewonnen in de categorie Best of Europe. Met de Olympische schaatscampagne en De Coolste Baan van Nederland won KPN in november al de SponsorRing voor sponsor van het jaar.

Tien cases die in hun land als beste sponsorcase waren gekozen, dongen mee om de Award. Jupiler werd met sponsoring van het Belgisch voetbalelftal derde. Het Ierse Liberty Insurance won met de sponsoring van hurling de tweede prijs.

Het Fonds Gehandicaptensport was ook genomineerd in de categorie Business to Community, met 1% FairShare. (Lees hier het blog van Fonds Gehandicaptensport over de ESA Awards.) De prijs ging in die categorie naar de Britse zuivelproducent Cravendale, maar het Fonds Gehandicaptensport verdiende wel een Special Commendation.

Heineken won met de #ShareTheSofa-campagne zowel de prijs voor het beste gebruik van social media als de Multi-National Award.

De overige winnaars zijn terug te lezen op de site van ESA.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken