Brand New Live stelt Advisory Board met topmanagers aan

Brand New Live stelt Advisory Board met topmanagers aan
  • Sponsoring
  • 25 feb 2015 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EntertainmentActivatie

Brand New Live heeft de afgelopen zes jaar een stormachtige groei doorgemaakt en staat voor belangrijke keuzes in de toekomst. Dat heeft beide directeuren Chris Havinga en Marc Hofstede doen besluiten een Advisory Board te vormen, met succesvolle en ervaren managers uit de entertainment-industrie, die het bedrijf van adviezen kan voorzien. Maykel Piron, Jan-Willem Brüggenwirth en Ginus Tiemessen nemen plaats in de Advisory Board.

Brand New Live is een bureau voor merkactivatie en entertainment. De diensten bestaan uit conceptontwikkeling, marketing en communicatie en productie van (B2B) events voor merken als Ziggo, Samsung Mobile, 24Kitchen, Buma Cultuur, BCC en Mitsubishi. Ook verzorgt het bureau het management van presentatrice en zangeres Angela Groothuizen, presentatrice Nance en zangeres Krystl.

Maykel Piron is oprichter en mede-eigenaar van het succesvolle Armada Music label. Een jaar later, in 2004, richtte hij Cloud 9 Music op met Raymond van Vliet. Daarvoor was Piron werkzaam bij Warner Music als A&R Manager en bij Purple Eye als Label Manager. Piron: 'Chris en Marc zijn het type ondernemers waar ik veel bewondering voor heb. Hopelijk kan ik hen de juiste ideeën geven om de verdere groei mede te doen accelereren.'

Jan-Willem Brüggenwirth is sinds 2013 Director bij Brand Loyalty International en was voorheen CEO van de 538Groep met Radio 538, Radio 10 Gold en jongerenstation SLAM!FM. Daarvoor was hij twee jaar lid van de directie van RTL Nederland, CEO van Talpa Radio en bekleedde hij functies bij onder andere DMB, Saatchi & Saatchi en Ogilvy & Mather. Brüggenwirth: 'Ik voeg graag mijn ervaring toe aan dit kwalitatieve bedrijf en de koppeling merken aan muziek creëert veel positieve energie.'

Bij de start van de liberalisatie van de mobiele telecommunicatie markt in 1995, is Ginus Tiemessen een van de mede-oprichters geweest van BelCompany. Tiemessen heeft BelCompany geleidt tot 2006 om zich vervolgens toe te leggen op vastgoed activiteiten en participaties op het gebied van Telecom, Internet, Entertainment en Media in binnen- en buitenland. Verder is hij actief in diverse adviseurs- en bestuursfuncties, waaronder als adviseur bij Q&A Research&Consultancy, Wugly, Groupdeal, Reitsma Telecom en Overstappen.nl. Tiemessen: 'A-merken koppelen aan artiesten en evenementen werkt, mits juist toegepast binnen een strategie. Voor BelCompany heeft deze gedachtegang het verschil gemaakt. Ik ben dan ook trots dat de heren die verantwoordelijk waren voor dit verschil, mij onderdeel laten uitmaken van hun Advisory Board.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken