KNLTB gaat voor 1% met Fonds Gehandicaptensport
- Sponsoring
- 9 feb 2015 @ 09:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSportMaatschappij
- 9 feb 2015 @ 09:54
- Redactie Sponsoring
Tijdens de eerste dag van de Fed Cup in Omnisport Apeldoorn hebben de KNLTB en Fonds Gehandicaptensport het contract ondertekend voor hun samenwerking. Het doel van de samenwerking is om de tennissport voor mensen met een handicap toegankelijker te maken.
Door het informeren van tennisleraren en tennisverenigingen, creëren de KNLTB en Fonds Gehandicaptensport samen de mogelijkheid dat de tennissport voor mensen met een handicap overal toegankelijk wordt.
Nike Boor, directeur van Fonds Gehandicaptensport: 'Onze eerste stap is om 1 procent van het aantal leden van de KNLTB te laten bestaan uit sporters met een handicap. Om op termijn door te groeien naar een sportparticipatie die gelijk is aan die van de ‘reguliere’ sport. De samenwerking met de KNLTB, de tweede sportbond van Nederland, is een prachtig voorbeeld van teamsport om zo samen de doelstelling te verwezenlijken. Dan pas is de wedstrijd voor ons gewonnen. Samen met de KNLTB en de ruim 605.000 tennissers, staan wij als één team achter de sporters met een handicap.'
Erik Poel, Algemeen Directeur van de KNLTB: 'Net als Fonds Gehandicaptensport willen wij als tennisbond meer tennissers met een handicap aan ons binden. Wereldwijd zijn wij in de topsport de nummer één in rolstoeltennis maar er valt nog veel meer te winnen.'
AA-drink KNLTB en AA-drink sloten tijdens de Fed Cup ook een nieuwe samenwerking om de spelers te voorzien van AA-drink tijdens toernooien, evenementen en training. De KNLTB en AA-drink hebben al meerdere jaren een succesvolle samenwerking. De samenwerking is getekend door Guido Gielen van AA-drink en Erik Poel, Algemeen Directeur KNLTB.
Op de foto: Nike Boor (links) en Erik Poel.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing