Ook Anouk Hoogendijk werkt samen met M Line

Ook Anouk Hoogendijk werkt samen met M Line
  • Sponsoring
  • 24 mrt 2015 @ 14:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSponsoringVoetbal

Voetbalinternational Anouk Hoogendijk gaat een samenwerking aan met M Line. De Nederlandse beddenfabrikant is trots dat de voetbalster van het Nederlands elftal en AFC Ajax samen met andere topsporters het gezicht wordt van de sportieve campagne ‘sleep well, move better’.

'M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters. Anouk Hoogendijk zal als één van onze ambassadeurs symbool staan voor de topsportcommunity die voor M Line kiest. M Line slaapsystemen kenmerken zich door de ultieme drukverlagende eigenschappen waardoor men rustiger slaapt en meer energie heeft voor de dag. Een uniek slaapconcept, bij uitstek geschikt voor topsporters', aldus Jaap Westland, commercieel directeur M Line.

Anouk Hoogendijk zal deze zomer een vooraanstaande rol vervullen in de campagne van M Line. Zij volgt hiermee het voorbeeld van Marlou van Rhijn, Eva de Goede, wielerploeg LottoNL-Jumbo en 300 andere topsporters, welke haar voor gingen als M Line ambassadeur. Triple Double sportmarketing is als sportmarketingpartner van M Line verantwoordelijk voor zowel aanstelling als activatie van het ambassadeursteam.

Anouk Hoogendijk: 'Ik ben een streber. Als ik iets doe, wil ik het goed doen en alles eruit halen. Ik houd altijd rekening met voetbal; met voeding, rust en mijn sociale leven. Het is super om dit jaar naar het WK te gaan. Tijdens het WK moet alles op z’n plek vallen. Je hebt er jarenlang naar toe gewerkt en dat moet je het gewoon in een hele korte tijd allemaal laten zien. Op zo’n moment moet alles perfect zijn; je moet zorgen dat je hoofd leeg is en dat je lichaam is uitgerust. Daarom is M Line voor mij de perfecte trainingspartner.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken