Audi official partner van Major League Soccer

Audi official partner van Major League Soccer
  • Sponsoring
  • 9 mrt 2015 @ 10:25
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSportmarketing

Audi is aan het begin van een nieuw seizoen voetbal in de VS aangekondigd als partner van de Major League Soccer (MLS). Audi is de Official Automotive Partner van de MLS en presenting sponsor van de MLS Cup Playoffs.

Audi zal het partnerschap invullen middels reclameborden en reclamespots tijdens wedstrijden die nationaal worden uitgezonden. De spot, genaamd 'The Game' laat de emotie van de sport en de fans zien, en zal tijdens het seizoen regelmatig worden bijgewerkt.

Het 20e seizoen van de MLS begon vrijdag met de wedstrijd tussen LA Galaxy en Chicago Fire. Op de tribunes zitten, volgens MLS, het hoogste percentage 'millennials' – geboren tussen 1980 en 2000 – van elke Amerikaanse sport.

'Audi's partnerschap met MLS deelt de challenger spirit van de twee merken', zegt Loren Angelo, directeur marketing van Audi Amerika. 'Als wereldwijd sponsor van de sport, kijken we er naaruit om het enthousiasme voor voetbal in de VS verder te ontwikkelen en de participatie in de sport op nieuwe manieren te vergroten.'

Audi is in Europa onder andere sponsor van Real Madrid en FC Bayern München.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken