Klipsch sponsor Rock and Roll Hall of Fame ceremonie

Klipsch sponsor Rock and Roll Hall of Fame ceremonie
  • Sponsoring
  • 3 mrt 2015 @ 10:41
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & CultuurEntertainment

Lou Reed, Ringo Starr, Stevie Ray Vaughan and Double Trouble, Bill Withers en Green Day zullen zaterdag 18 april worden opgenomen in de Rock an Roll Hall of Fame. Voor het eerst in 30 jaar zal deze ceremonie worden gesponsord, en wel door Klipsch Audio.

De Rock and Roll Hall of Fame is een museum in Cleveland, Ohio, Verenigde Staten, gewijd aan, zoals de naam zegt, het vastleggen van de geschiedenis van beroemde of invloedrijke rock and rollmusici, -producers en anderen die hun stempel op dit muziekgenre hebben gedrukt. Chuck Berry, James Brown en Ray Charles waren onder de eerste artiesten die in 1986 werden opgenomen in het museum. Om in aanmerking te komen moeten de artiesten minimaal 25 jaar eerder een eerste lied hebben uitgebracht.

Het Amerikaanse Klipsch Audio zal vanaf dit jaar zijn naam geven aan de ceremonie. 'Het is een perfect partnerschap voor ons klassiek, Amerikaans luidsprekerbedrijf', zegt Matt Sommers, vicepresident marketing bij Klipsch. 'Klipsch is bijna een eeuw geleden opgericht om de ervaring van livemuziek naar de mensen thuis te brengen. Het doel van onze oprichter Paul Klipsch was om luidsprekers te ontwikkelen die rocken. Veel klassieke albums zijn gemixt, gemasterd en beluisterd op Klipsch. Elk product dat we maken, draagt die legendarisch geschiedenis met zich mee.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken