Michel en Ronald Mulder presenteren NK PimPamPet

Michel en Ronald Mulder presenteren NK PimPamPet
  • Sponsoring
  • 2 mrt 2015 @ 13:14
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

De schaatsende tweeling Michel en Ronald Mulder organiseren met marketingbureau Kumpany morgen het Nederlands kampioenschap PimPamPet. Dezelfde dag wordt ook de met sponsor beslist.nl ontwikkelde editie van PimPamPet verkocht.

Tijdens de Olympische Spelen in Sotsji bleken de broers grote spelletjesliefhebbers te zijn. In de spelletjesmarathon ‘Mulder versus Mulder’ van de NOS speelden Michel en Ronald Mulder bijna net zo fanatiek als op het ijs.

Daarom dagen zij al hun fans uit om mee te doen aan het ludieke NK PimPamPet, dat ze aanstaande dinsdag in de Kalverstraat in Amsterdam samen met Kumpany organiseren. Daar ook presenteren de schaatsers de limited edition van de spelletjesklassieker. Deze is die dag ook in beperkte oplage verkrijgbaar via beslist.nl.

Iedereen kan meedoen aan dit NK en vooraf inschrijven is niet nodig. De winnaar gaat naar huis met een gesigneerd schaatstenue, een iPad mini en mag zich bovendien Nederlands Kampioen PimPamPet noemen. Michel en Ronald coachen de deelnemers bij het NK en uiteraard is er ook tijd voor een praatje en een foto.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken