New Balance maakt opvallende entree in voetbal

New Balance maakt opvallende entree in voetbal
  • Sponsoring
  • 18 mrt 2015 @ 15:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

New Balance maakt komend seizoen een opvallende entree in het Europese voetbal. Het sportmerk neemt dan de overeenkomsten van dochter Warrior Football met Liverpool FC, FC Porto en Sevilla over.

De nieuwe overeenkomst tussen New Balance en Liverpool FC is volgens New Balance een 'record-breaking deal' in de geschiedenis van de club. 'De overeenkomst zorgt ervoor dat New Balance met LFC zal samenwerken om producten van wereldklasse op het veld te brengen in lijn met de ambities van de club om op het hoogste niveau te acteren.' Liverpool-producten zullen wereldwijd via winkels van New Balance worden verkocht.

New Balance neemt ook de contracten van Warrior Football met FC Porto en Sevilla over. Met de Engelse club Stoke City heeft New Balance een nieuwe overeenkomst gesloten.

Richard Wright, General Manager of New Balance Football: 'We geloven dat dit portfolio van clubs een ongelofelijk sterke line-up is voor onze entree in het voetbal. We hebben vier clubs met elk eigen, spannende identiteiten die een sleutelrol zullen spelen bij het bereiken van een werkelijk wereldwijd publiek voor New Balance Football.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken