New Balance maakt opvallende entree in voetbal
- Sponsoring
- 18 mrt 2015 @ 15:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringVoetbalSportmarketing
- 18 mrt 2015 @ 15:43
- Redactie Sponsoring
New Balance maakt komend seizoen een opvallende entree in het Europese voetbal. Het sportmerk neemt dan de overeenkomsten van dochter Warrior Football met Liverpool FC, FC Porto en Sevilla over.
De nieuwe overeenkomst tussen New Balance en Liverpool FC is volgens New Balance een 'record-breaking deal' in de geschiedenis van de club. 'De overeenkomst zorgt ervoor dat New Balance met LFC zal samenwerken om producten van wereldklasse op het veld te brengen in lijn met de ambities van de club om op het hoogste niveau te acteren.' Liverpool-producten zullen wereldwijd via winkels van New Balance worden verkocht.
New Balance neemt ook de contracten van Warrior Football met FC Porto en Sevilla over. Met de Engelse club Stoke City heeft New Balance een nieuwe overeenkomst gesloten.
Richard Wright, General Manager of New Balance Football: 'We geloven dat dit portfolio van clubs een ongelofelijk sterke line-up is voor onze entree in het voetbal. We hebben vier clubs met elk eigen, spannende identiteiten die een sleutelrol zullen spelen bij het bereiken van een werkelijk wereldwijd publiek voor New Balance Football.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing