Euro Hockey League vier jaar langer bij NOS

Euro Hockey League vier jaar langer bij NOS
  • Sponsoring
  • 2 apr 2015 @ 08:06
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSportmarketing

Euro Hockey League (EHL) en de NOS zijn een 4-jarige samenwerking aangegaan. De NOS zal de belangrijkste wedstrijden, met name die van Nederlandse clubs, live uitzenden op tv of via nos.nl.

Daarnaast zal de NOS samenvattingen van de belangrijkste wedstrijden uitzenden in de dagelijkse sportuitzendingen en zal er speciale aandacht komen voor de jaarlijkse finales. De overeenkomst is ingegaan per 1 april dit jaar.

Joost de Vries, NOS: 'We zijn zeer tevreden dat we een overeenkomst hebben gesloten om de EHL de komende vier jaar uit te zenden. Naar onze mening moet EHL op een vrij kanaal worden uitgezonden, zodat hockeyfans het beste clubhockey van Europa waar dan ook kunnen zien.'

Jons Hensel, voorzitter EHL: 'Deze overeenkomst versterkt de positie van de EHL als een sterk Europees sportplatform. Dit zal een enorme boost geven aan de uitbreidingsplannen voor de nabije toekomst.'

EHL heeft ook overeenkomsten gesloten met zenders in Duitsland en, meer recent, Eurosport.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken