Tele2 eenmalig shirtsponsor FC Utrecht

Tele2 eenmalig shirtsponsor FC Utrecht
  • Sponsoring
  • 7 apr 2015 @ 10:44
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringSportmarketing

Afgelopen zondag trad Tele2 voor één keer op als sponsor van FC Utrecht. Tele2 gaf op een bijzondere manier invulling aan de sponsoring van FC Utrecht met verschillende acties in het stadion. De fans in De Galgenwaard werden onder andere in de rust getrakteerd op een optreden van de succesvolle Utrechtse band Kensington. Saillant detail is natuurlijk dat Ajax gesponsord wordt door een directe concurrent van Tele2: Ziggo.

'Tele2 heeft de eer om voor één wedstrijd FC Utrecht te mogen steunen', vertelt Cilesta van Doorn, Director Brand & Communication van Tele2. 'Toen Utrecht ons benaderde met het voorstel om wedstrijdsponsor te zijn, hebben we deze kans met beide handen aangegrepen vanwege de mooie overeenkomsten tussen de strijdbare mentaliteit van FC Utrecht en Tele2. Maar als we iets doen, dan doen we het goed. We willen dan wel de wedstrijd sponsoren waar bij FC Utrecht het hele jaar naar wordt uitgekeken: thuis tegen Ajax.'

Arnaud Miltenburg, Head of Sales van FC Utrecht: 'Dit is de eerste keer dat wij de mogelijkheid bieden om FC Utrecht gedurende één wedstrijd te sponsoren. We zijn zeer enthousiast over de samenwerking met Tele2 en de manier waarop wij onze supporters samen een unieke dag kunnen bezorgen op en om het veld.'

Normaal gesproken klinkt het lied ‘War’ van Kensington bij thuiswedstrijden door de speakers van het stadion, maar deze keer geven zij een live miniconcert op de middenstip.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken