Brand bier en Pinkpop tekenen voor weer drie jaar

Brand bier en Pinkpop tekenen voor weer drie jaar
  • Sponsoring
  • 22 mei 2015 @ 12:01
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipKunst & Cultuur

Ook de komende drie jaar zal op Pinkpop, het oudste popfestival van Nederland Brand bier worden geschonken. Beide partijen zijn al vanaf de eerste editie van het festival in 1970 met elkaar verbonden.

Olivier Paquay, sponsormanager van Brand Bier: 'Pinkpop en Brand zijn twee ijzersterke Limburgse merken. Wij passen perfect bij elkaar, zijn echte ambassadeurs voor onze provincie.'

Jan Smeets, Mr. Pinkpop: 'De lange relatie tussen Brand en Pinkpop is heel bijzonder. Wij versterken elkaar, bieden dezelfde hoge kwaliteit. Ik ben dan ook trots en blij dat wij onze samenwerking weer kunnen verlengen.'

Activatie
Tijdens de editie van 2015 wordt het merk op het festivalterrein geactiveerd door middel van het Brand Megakrat. Paquay: 'Over een kleine drie weken zorgen wij weer voor het mooiste plekje op Megaland, een plek met een vrij toegankelijk en uniek uitzicht. Daarnaast verzorgen wij elke dag voor meer dan 65.000 mensen een uitstekend glas bier.'

Ook dit jaar wordt er Brand Weizen op het festival geschonken. Paquay: 'We deden dat al eerder op Pinkpop, inmiddels is het een landelijke trend om op festivals ook een speciaal bier te schenken.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken