EY, Conclusion & VKA sponsor Overheidsmanager 2015

EY, Conclusion & VKA sponsor Overheidsmanager 2015
  • Sponsoring
  • 11 mei 2015 @ 11:32
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMaatschappij

De jaarlijkse uitreiking van Overheidsmanager van het Jaar-verkiezing wordt dit jaar ondersteund door drie consultancybureaus, die zich als sponsor hebben verbonden: EY, Conclusion en Verdonck, Klooster & Associates (VKA). Met de verkiezing worden de topambtenaren, die bijdragen aan het positieve imago van de overheidsmanager, in het zonnetje gezet.

De verkiezing Overheidsmanager van het Jaar wordt al meer dan vijftien jaar georganiseerd. Tot 1 juni kunnen managers die werkzaam zijn op topniveau binnen het publieke domein worden aangemeld. De winnaar zal op 23 november in de Ridderzaal worden bekend gemaakt. De jury is dit jaar op zoek naar overheidsmanagers die, aldus de organisatie 'met lef leiderschap tonen, die buiten de lijnen durven kleuren en die ruimte geven aan bevlogen medewerkers om zich optimaal te kunnen inzetten.'

VKA en Conclusion waren al eerder sponsor van de verkiezing. EY ondersteunt de award voor het eerst, meldt Consultancy.nl. EY: 'De overheid staat voor grote uitdagingen en dit vraagt om uitzonderlijk leiderschap. Overheidsmanagers met lef durven het voortouw te nemen en vormen de verbindende factor tussen samenleving en politiek. Binnen een goed werkende overheid inspireren we elkaar, brengen we de juiste kennis en de juiste mensen samen en nemen we onze verantwoordelijkheid. Dat is waarom wij ons verbinden aan de verkiezing van de Overheidsmanager van het Jaar.'
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken