Kinderprogramma WK Beachvolleybal dankzij SWKGroep

Kinderprogramma WK Beachvolleybal dankzij SWKGroep
  • Sponsoring
  • 22 mei 2015 @ 13:49
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMaatschappij

De organisatie van het WK Beachvolleybal is een samenwerking aangegaan met de stichting SWKGroep. De stichting is nauw betrokken bij een aantal side-events waarbij zo veel mogelijk kinderen in aanraking komen met beachvolleybal, sporten en gezond bewegen.

De stichting SWKGroep is een toonaangevende onderneming in kinderopvang en buurtwerk. In de aanloop naar het WK dat op 26 juni begint, vinden tijdens Spike’s Beach Tour in Den Haag en Rotterdam veel activiteiten voor (school)kinderen plaats. De SWKGroep draagt zorg voor de werving van kinderen, het ontwikkelen van podiumprogramma’s en het organiseren van workshops.

Tijdens het WK is de SWKGroep actief met een Kids Corner op het Plein in Den Haag, waar kinderen kunnen spelen, knutselen en aan een speurtocht kunnen meedoen.

'In onze visie zijn sport, bewegen en gezonde voeding van groot belang voor de ontwikkeling van kinderen', aldus Jacob Boskma van de SWKGroep. 'Het WK Beachvolleybal is een uniek topsportevenement. Hoe mooi is het dat we door deze samenwerking zoveel kinderen deze sportieve beleving kunnen geven', vult bestuursvoorzitter Ad Doorneveld aan.

Bas van de Goor, toernooidirecteur van het WK Beachvolleybal: 'Wij willen niet alleen een mooi topsportevenement organiseren, maar vinden het ook belangrijk om een verbinding te leggen met het belang van sporten en gezond bewegen. Onder meer dankzij de samenwerking met de SWKGroep kunnen we dat doel bereiken.'

Op de foto: Ad van Doorneveld, Bas van de Goor en Jacob Boskma (vlnr)

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken