Radio 538 mediapartner WK Beachvolleybal 2015

Radio 538 mediapartner WK Beachvolleybal 2015
  • Sponsoring
  • 1 mei 2015 @ 13:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaSportmarketingSport

Radio 538 heeft zich gisteren gepresenteerd als mediapartner aan het WK Beachvolleybal 2015. In de radio-uitzending van De Avondploeg maakte Radio 538 het mediapartnership met de WK-organisatie bekendgemaakt.

De samenwerking was al eerder terug te lezen in de Sponsor & Hospitality brochure over het toernooi, maar is donderdagavond pas aan het grote publiek gepresenteerd.

Bij het WK Beachvolleybal vormen topsport en entertainment een succesvolle combinatie, stelt Radio 538. Die mix past uitstekend bij ze. De zender is marktleider in de doelgroep met luisteraars 20-34 jaar.

Radio 538 gaat zowel online als offline het WK promoten. De DJ’s Ivo van Breukelen en Daniël Lippens van Radio 538 zullen onder meer in hun programma De Avondploeg regelmatig op ludieke en informatieve wijze het WK Beachvolleybal onder de aandacht brengen.

Bas van de Goor, toernooidirecteur van het WK Beachvolleybal, is verheugd over de samenwerking. ‘Radio 538 is met afstand de populairste radiozender, die ook onze doelgroep heel goed weet te bereiken en past bij het karakter van de sport en het WK in het bijzonder. We zijn trots dat zo’n instituut zich verbindt aan het WK Beachvolleybal. Dat zegt ook iets over de uitstraling van ons evenement.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken